Hopp til innhold

Handlekurv

Handlekurven din er tom

Vilkår og betingelser

Bestilling

Alle beløp på www.thecozysheep.no er oppgitt i norske kroner og er inkludert moms. Som en generell regel er alle varene du ser på nettbutikken vår på lager og klare til å sendes. Imidlertid forbeholder vi oss retten til feil i lagersystemet, skrivefeil på nettsiden og eventuelle prisendringer.

Du har muligheten til å betale med Visa, Mastercard eller Vipps.

Når du handler hos The Cozy Sheep, krypteres all kortinformasjonen din ved hjelp av SSL (Secure Socket Layer) protokollen. Dette betyr at uautoriserte personer ikke kan lese kortnummeret ditt eller annen informasjon under transaksjonen med PBS. Verken vi eller noen andre har evnen til å se dataene som utveksles, og derfor er det bare PBS som har tilgang til betalingsrelaterte data.

Når du har fullført bestillingen din, vil du motta en bekreftelses-e-post med informasjonen du har oppgitt angående levering av pakken, samt en oversikt over varene du har bestilt. Hvis du ikke har mottatt en bestillingsbekreftelse fra oss innen 1 time, vennligst sjekk søppelposten og kampanjemappene, og hvis den ikke er der heller, vennligst kontakt oss på mail@thecozysheep.no.

Levering

Når du bestiller fra vår nettbutikk, pakker vi alltid og sender bestillingen din så raskt som mulig. Normal leveringstid er 1-2 virkedager etter at bestillingen er plassert. Vær oppmerksom på at under ferier og ferier (f.eks. jul og påske) kan leveringstidene være noe lengre.

Alle pakker sendes med Bring, og du har muligheten til å velge mellom levering til nærmeste pakkebutikk eller hjemlevering. Når du velger hjemlevering, anbefaler vi at du setter opp en fleksibel leveringsavtale via Brings nettside, som gjør at Bring kan plassere pakken på et avtalt sted hvis du ikke er der for å motta den.

Avbestilling og 100-dagers returrett

Hvis du angret kjøpet ditt, for eksempel fordi størrelsen, passformen eller fargen på varen ikke passer deg, kan alle varer returneres kostnadsfritt innen 100 dager etter mottakelse. For å returnere en vare, må den være i samme stand som da den ble mottatt. Dette betyr at du kan pakke ut og prøve på varen, men den må ikke tas i faktisk bruk.

Hvis du ønsker å returnere en eller flere varer, må du registrere returen din i vår returportal og følge instruksjonene. Dette inkluderer å fylle ut årsaker til retur og om du ønsker tilbakebetaling eller bytte av varen. Når returinformasjonen er fylt ut i returportalen, skal pakken sendes til følgende adresse:

THE COZY SHEEP
c/o Scanvisio
Andersrudveien 1
1914 Ytre Enebakk
Norge

  • Du må selv dekke kostnadene for returfrakt, mens vi dekker fraktkostnadene for den nye pakken.
  • Vi anbefaler at du bestiller retur med sporing. Hvis pakken ikke har sporing, kan vi ikke bekrefte hvor den befinner seg.
  • Det er svært viktig at ditt navn er tydelig synlig på utsiden av pakken, slik at vi kan identifisere avsender.
  • Når vi mottar din returpakke, vil vi håndtere den så raskt som mulig.

Bytte av en vare

Når du oppretter en retursak via vår returportal, kan du velge om du ønsker en refusjon eller ombytte av varen. Hvis du velger en ombytning, vil varen du ønsker å bytte til bli sendt så snart som mulig - og senest 5 dager - etter at vi har mottatt returpakken.

Levering av den ombyttede varen er gratis, og som beskrevet ovenfor, har du 100 dager på deg til å bytte varen fra du mottok den. Så lenge prisen på varen er tilsvarende - eller mindre enn - prisen på den returnerte varen, vil vi gjerne bytte den og refundere eventuelt restbeløp til betalingskortet brukt for den opprinnelige kjøpet. Hvis du har valgt en dyrere vare for bytte, vil vi refundere hele beløpet for den returnerte varen, da vi ikke vil kunne bytte varen i det tilfellet. Det samme gjelder hvis bytte velges for en vare som er utsolgt.

VI KAN IKKE refundere kontanter eller til andre betalingskort enn det som ble brukt for den opprinnelig ordren.

Klager

Når du handler på www.thecozysheep.no, har du en 2 års garanti i henhold til kjøpsloven. Garantien dekker produksjons- og materielle feil som oppdages under normal bruk av varen. Garantien dekker ikke normal slitasje eller skader som følge av feil bruk, dårlig vedlikehold eller vold.

Ved mottak av varene dine, bør du alltid inspisere dem for eventuelle feil eller mangler og varsle oss om disse innen rimelig tid. Hvis klager fremmes innen to måneder etter at feilen/mangelen oppdages, vil klagen alltid bli vurdert som rettidig.

Hvis varen er ødelagt eller har andre typer feil ved levering, kan vi enten bytte den ut med en ny vare eller kreditere hele eller deler av kjøpesummen.

Hvis du ønsker å benytte deg av garantien din, må du sende en e-post til mail@thecozysheep.no med ordrenummeret ditt, grunnen til klagen og fotodokumentasjon.

Rabattkoder og COZY+ kundeklubb

I løpet av kampanjeperioder har du muligheten til å motta et gratis par ullsokker med bestillingen din, hvis du signerer deg på nyhetsbrevet vårt. Det er imidlertid viktig at du velger størrelsen selv og legger de ønskede sokkene til handlekurven. Hvis du ikke ser dette alternativet på nettsiden, vil du også motta en e-post når du signerer deg på, som inneholder en lenke du kan bruke for å legge til sokkene i handlekurven.

Hvis sokkene ikke er lagt til i handlekurven, vil de IKKE automatisk inkluderes, selv om du har meldt deg på nyhetsbrevet. Dessverre kan vi ikke sende sokkene separat, men lenken du mottok i innboksen din har ingen utløpsdato, så den kan brukes neste gang du handler hos oss.

Ved å melde deg på vår kundeklubb, COZY+, vil du motta e-poster med spesialtilbud, rabattkoder og muligheten til å tjene poeng med kjøp, som kan utløse fordeler på fremtidige kjøp.